Sfaturi pentru un newsletter de succes

Sfaturi pentru un newsletter de succes
02 Aug 2016

Sfaturi pentru un newsletter de succes

Atunci cand ai un site sau o afacere online, una dintre cele mai bune metode de promovare este newsletter-ul.

Anunta faptul ca oferi un newsletter

Un client trebuie sa aleaga sa se aboneze la newsletterul tau, deoarece daca il vei introduce automat atunci s-ar putea sa se simta revoltat. Organizeaza o sectiune pe site unde clientii tai sa se aboneze, iar daca doriti sa aveti mai multi abonati atunci ii puteti motiva oferind diferite recompense gratuite, precum o carte pdf samd.

Ce scop are newsletter-ul tau?

Daca tocmai doresti sa trimiti un newsletter care va ajunge la mii de oameni, atunci trebuie sa stabilesti ce scop are acesta. Vrei sa vinzi ceva sau poate ca vrei mai mult trafic. Poti trimite un newsletter si pentru a-ti construi un brand sau din multe alte motive. Totul trebuie sa fie clar iar un newsletter nu trebuie trimis doar pentru ca simti ca e marti, iar martea e ziua cand clientii primesc un newsletter.

Un newsletter trebuie sa ofere continut de calitate

Daca doresti sa trimiti un newsletter care sa isi faca treaba atunci trebuie sa stii ca acesta trebuie sa ofere continut de calitate. Informatiile trebuie expuse sub o structura cat mai usor de citit, dar si atragatoare. Astfel, mai bine de jumatae din newsletterul tau ar trebui sa fie format din continut de calitate care sa fie utile totodata cititorilor, chiar daca nu au legatura cu afacerea ta.

Designul este si el important

La fel cum ni se face foame de fiecare data cand vedem o fotografie cu mancare pe Facebook, o reactie asemanatoare ar trebui sa apara si in cazul newsletter-ului. Foloseste un layout cat mai atragator astfel incat clientilor sa le placa mailul primit pentru ca mai apoi sa intre pe site. 

Chiar daca nu vei folosi titluri precum majoritatea publicatiilor online (soc si groaza, nu o sa-ti vina sa crezi, incredibil samd), incearca totusi sa obtii titluri cu bun simt si atragatoare totodata.

Foloseste modul personal

Nu mai functioneaza de ceva timp apelativele precum „draga cititorule” deoarece acestea sunt invechite, iar tehnologia ne permite acum sa realizam un studiu de piata pentru a cunoaste cat mai bine abonatii. Astfel, poti face in asa fel incat sa i te adresezi pe numele mic sau chiar sa construiesti un newsletter in functie de tipul cititorului. 

Cu siguranta cititorii apreciaza acest gen de newsletter

Asadar, acestea sunt cateva sfaturi care te-ar putea ajuta sa trimiti un newsletter mai atragator dar si care sa aiba mai mult succes.

 

Training recomandat:
Vanzari

Contact

  • Strada Clucerului, Nr. 55, Sector 1, Bucuresti
  • (+4021) 222.00.29
  • 09:00 - 17:30
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter si nu rata oportunitatile pe care le-am pregatit pentru dezvoltarea carierei tale.

Numele trebuie sa contina doar litere.
Prenume invalid
Adresa de email este invalida.
Numele trebuie sa contina doar litere E-mail invalid