CUI SE ADRESEAZA?
Concentrat pe advertising si pe domeniile conexe din marketing, business si management, acest curs va functiona ca un atelier de lucru care intentioneaza sa va deprinda acele skiluri operationale specifice advertising-ului modern si care va vor ajuta ulterior sa fundamentati o cariera intr-o gama foarte larga de industrii si categorii, cum ar fi: advertising manager, communication manager, brand manager, dar si creative manager, account executive/manager intr-o agentie de publicitate sau in departamentul de advertising sau marketing dintr-o companie.
CE OFERA?
In prima parte a cursului veti acumula unele din cunostintele generale fundamentale ale advertising-ului si comunicarii de marketing, care reprezinta baza pentru restul cursului. In contextul in care majoritatea programelor specifice de pe piata romaneasca se axeaza doar pe marketing si brand management (considerand publicitatea si comunicarea doar ca niste sub discipline ale marketing-ului si cam atat), acest curs intentioneaza sa ofere o alternativa moderna la aceste programe, explorand subiectul advertising-ului/ comunicarii ca un element indispensabil al unei cariere in domeniu.
In continure, cursul se va concetra si pe aspectele operationale ale advertising-ului si comunicarii de marketing. Veti fi astfel implicati in teoria si practica programelor de comunicare incat sa puteti aplica aceste cunostinte in activitatile viitoare pe care le veti executa atunci cand veti lucra in industria de publiciate sau in marketing. De asemenea veti invata cum se utilizeaza advertising-ul, promotiile, relatiile publice, online-ul si alte forme de comunicare de marketing. De exemplu, printre altele veti afla cum se scrie un advertising brief sau cum se contureaza un plan de communicare bine integrat.
Cursul acesta are deci o mare aplicabilitate practica, care sa va ajute fie sa obtineti mai usor un job in domeniu, fie sa va consolidati cariera in cazul in care lucrati deja. Astfel pe tot parcursul programului veti lucra, in cele mai multe situatii, pe cateva brief-uri reale dar si pe scenarii imaginare bine conectate la realitatea momentului. Astfel veti invata sau veti aprofunda cum se construiesc in mod strategic platformele de advetising si comunicare dar si campaniile concrete de publicitate si media, cum sa le bugetati dar mai ales cum sa le controlati.
Ceea ce isi doreste acest curs este sa ofere participantilor o combinatie de cunostinte generale teoretice alaturi de abordari si exemple practice din lumea reala a advertising-ului si marketing-ului.